www.kozanitv.gr
748d1696ff2ea32a608315026d2ef796
ΕΛΛΑΔΑΚΟΖΑΝΗΚΟΙΝΩΝΙΑΜΑΚΕΔΟΝΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΥΓΕΙΑ

Καλλιόπη Βέττα: Ο Οδικός Κώδικας χ Needs Πολιτική Μεταρρύθμιση για Ασφαλή Οδήγηση και Συνειδητή Συμπεριφορά

Κοινοποίηση

Η Οδική Ασφάλεια και οι Προκλήσεις του Νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Η Παρέμβαση της Καλλιόπης Βέττα στη Βουλή

Η Βουλευτής Π.Ε. Κοζάνης και Τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ., κ. Καλλιόπη Βέττα, πραγματοποίησε μια σημαντική παρέμβαση κατά τη διάρκεια της συζήτησης για το νομοσχέδιο που αφορά στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.). Στην ομιλία της, η κ. Βέττα επικεντρώθηκε σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους, τονίζοντας την αναγκαιότητα μιας συνολικής προσέγγισης για την επίτευξη της οδικής ασφάλειας.

Η Σημαντικότητα της Νέας Κουλτούρας Οδήγησης

Η βουλευτής παρέθεσε στοιχεία που καταδεικνύουν την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους, επισημαίνοντας την αδυναμία του νέου Κ.Ο.Κ. να διαμορφώσει μια νέα κουλτούρα ασφαλούς οδήγησης. Υπογράμμισε ότι η οδική ασφάλεια θα πρέπει να βασίζεται όχι μόνο στον φόβο της τιμωρίας, αλλά και στην εμπέδωση σεβασμού, γνώσης και σωστής νοοτροπίας από όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου.

Ωστόσο, σημείωσε ότι η κυβέρνηση δεν παρέχει την απαραίτητη στήριξη για προληπτικές δράσεις, εκπαίδευση και βελτίωση των υποδομών, με αποτέλεσμα να μην διαμορφώνονται συνθήκες βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Επιπλέον, τόνισε ότι λείπουν οι απαραίτητες λύσεις για τη συμβίωση οδηγών και πεζών, που είναι καθοριστική για την ορθή λειτουργία του συγκοινωνιακού συστήματος.

Απουσία Στρατηγικών και Επενδύσεων

Όσον αφορά τον νέο Κ.Ο.Κ., υπογράμμισε ότι δεν συνοδεύεται από εύλογα μέτρα για την ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών ή τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων και πεζοδρόμων. Αντί αυτού, η κυβέρνηση επιλέγει να αυξήσει απλώς τα πρόστιμα, θεωρώντας ότι αυτή η προσέγγιση θα μεταβάλει τη συμπεριφορά των πολιτών.

Η κ. Βέττα δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι η υπεύθυνη οδική συμπεριφορά δεν επιβραβεύεται, ενώ η τοπική αυτοδιοίκηση δεν χρηματοδοτείται επαρκώς για να μπορέσει να βελτιώσει τις υποδομές της, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας νόμιμων θέσεων στάθμευσης για τουριστικά οχήματα. Αυτή η παράλειψη παραμένει μια αναγκαία προϋπόθεση για την ανάπτυξη τουριστικών δυνατοτήτων σε περιοχές όπως η Δυτική Μακεδονία.

Οι Επιπτώσεις από τις Παραλείψεις

Επιπλέον, τόνισε ότι οι σοβαρές καθυστερήσεις στην υλοποίηση μεγάλων και ασφαλών οδικών δικτύων είναι απαραίτητες για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, κάτι που πρέπει να γίνει προτεραιότητα για την κυβέρνηση. Η έλλειψη κατάλληλων υποδομών υπονομεύει τη δημόσια ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Η Εκπόνηση ενός Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια

Κλείνοντας την ομιλία της, η κ. Βέττα τόνισε την αναγκαιότητα για την εκπόνηση ενός εθνικού σχεδίου οδικής ασφάλειας, που θα διασφαλίσει ασφαλείς δρόμους, υπεύθυνους οδηγούς και δίκαιους κανόνες για όλους. «Πρέπει να προχωρήσουμε σε αλλαγές στις αξίες, τη συμπεριφορά και τις πεποιθήσεις μας, και να συμβάλουμε στην διαμόρφωση μιας κοινωνίας που θα σέβεται το δικαίωμα όλων σε ένα ασφαλές οδικό περιβάλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Με αυτόν τον τρόπο, η κ. Βέττα επισημαίνει την ανάγκη συλλογικής προσπάθειας για την προώθηση της οδικής ασφάλειας, καλώντας όλους τους πολίτες να συμμετάσχουν στην καλλιέργεια ενός κουλτούρας σεβασμού και υπευθυνότητας στους δρόμους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Γιορτή Χορού στον Δήμο Κοζάνης για την Παγκόσμια Ημέρα Χορού: Αναμνήσεις από τη βραδιά στις 29 Απριλίου

user 3

Πτολεμαΐδα: Η Σωτηρία Ράντογλου Φέρνει την Καθαριότητα στην Πρώτη Γραμμή με Θράσος και Υπερηφάνεια

user 3

Κλιμακώνεται η πολιτική αντιπαράθεση με την κατάθεση Τριαντόπουλου στην προανακριτική επιτροπή

user 3