www.kozanitv.gr
E89e820a59ad8fd964a6a6f7dad0d748
ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΛΛΑΔΑΜΑΚΕΔΟΝΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες στη Δυτική Μακεδονία: Κλείνοντας τη Γέφυρα προς Μια Διαφανή και Πρόσφορη Διοίκηση για τον Πολίτη

Κοινοποίηση

Δύο Νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας, της διαφάνειας και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρεί στην παρουσίαση δύο νέων καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τις διαδικασίες για τους πολίτες.

Εφαρμογή Επαλήθευσης Εγγράφων

Η πρώτη υπηρεσία είναι η Εφαρμογή Επαλήθευσης Εγγράφων, η οποία έχει αναπτυχθεί εσωτερικά από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας. Αυτή η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να ελέγξει την εγκυρότητα ενός εγγράφου που εκδίδεται από την Περιφέρεια. Η επιβεβαίωση πραγματοποιείται μέσω ενός QR code και ενός μοναδικού κωδικού, που αποστέλλεται ηλεκτρονικά. Αξιοποιώντας την υποδομή του Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου, η εφαρμογή διασφαλίζει την ταυτοποίηση και την ακεραιότητα των διοικητικών εγγράφων, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών στη δημόσια διοίκηση.

Ηλεκτρονική Υπηρεσία Γενικής Αίτησης Πολιτών

Η δεύτερη υπηρεσία αφορά την Ηλεκτρονική Υπηρεσία Γενικής Αίτησης Πολιτών. Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Περιφέρειας, οι πολίτες είναι πλέον σε θέση να υποβάλουν ηλεκτρονικά ένα αίτημα προς οποιοδήποτε γραφείο του Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη ή προς το Γραφείο του Περιφερειάρχη. Κάθε αίτηση αυθεντικοποιείται μέσω Taxisnet, καταχωρείται αυτόματα στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο και αποδίδεται αριθμός πρωτοκόλλου. Οι πολίτες λαμβάνουν ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την πορεία του αιτήματος τους.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Διαφάνειας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Αναστάσιος Ραφαηλίδης, δήλωσε: «Στη Δυτική Μακεδονία κάνουμε ουσιαστικές επενδύσεις στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση με ανθρώπινο πρόσωπο. Οι δυο νέες υπηρεσίες, προϊόντα της δουλειάς των υπαλλήλων μας, αποδεικνύουν ότι η Δημόσια Διοίκηση μπορεί να προσφέρει λύσεις χρηστικές και αξιόπιστες. Θερμά συγχαρητήρια στους συνεργάτες της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που υλοποίησαν και υποστηρίζουν αυτές τις εφαρμογές.»

Παράλληλα, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζει τη συστηματική επένδυση σε ψηφιακές υποδομές και υπηρεσίες. Υπάρχουν ήδη σε εξέλιξη τρία μεγάλα έργα:

  • το έργο “e-Περιφέρειες”,
  • το έργο “Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΠΔΜ με χρήση μέσων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης”,
  • την ανάπτυξη στρατηγικής “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας”.

Αυτά τα έργα θα φέρουν σημαντικές καινοτομίες και νέες υπηρεσίες στους τομείς της διοίκησης, των επιχειρήσεων και των πολιτών.

Επιπλέον, είναι προ των πυλών η πλήρης έκδοση του «Οδηγού του Πολίτη», που θα παρέχει με σαφήνεια και διαφάνεια όλες τις διαδικασίες και υπηρεσίες της Περιφέρειας, χρησιμοποιώντας γλώσσα φιλική και προσβάσιμη προς όλους. Αυτή η πρωτοβουλία δείχνει τη δέσμευση της Περιφέρειας να καταστήσει τη δημόσια διοίκηση πιο προσιτή και λειτουργική για όλους.

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας αποδεικνύει στην πράξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς μια τεχνολογική αλλαγή, αλλά μια αναγνώριση και σεβασμός στις ανάγκες του πολίτη στο σύγχρονο κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Τραγικό δυστύχημα στην Εγνατία: Θάνατοι και τραυματισμοί στα διόδια Πολυμύλου Κοζάνης

user 3

Το 4ο training του CoPARTγια την Πολιτιστική Επιχειρηματικότητα και το Πολιτιστικό Marketing στις 12 και 13 Ιουνίου 2024 στην Κοζάνη

diktio diktio

Εορδαία: Μαθητικές Ανταλλαγές με Γερμανούς Μαθητές σε Μαρτυρικούς Τόπους

user 3