Διακοπές Υδρομετρητών στην Πτολεμαΐδα: Σημαντικές Οφειλές προς τη ΔΕΥΑΕ
Εντυπωσιακά αποτελέσματα παρουσιάζουν οι προσπάθειες της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Εορδαίας, καθώς μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί >100 διακοπές υδρομετρητών, αφαίρεση και κοψίματα παροχής νερού. Αυτές οι ενέργειες πραγματοποιούνται λόγω των οφειλών που έχουν συσσωρευτεί από τους καταναλωτές, οι οποίες ξεπερνούν συνολικά τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Η ΔΕΥΑΕ επισημαίνει ότι οι διακοπές υδρομετρητών γίνονται σε περιπτώσεις όπου οι ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν υψηλές οφειλές, που προέρχονται συνήθως από απλήρωτους λογαριασμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση καταναλωτή με οφειλή ύψους 10.000 ευρώ και άνω.
Πριν από την αποσύνδεση του υδρομετρητή, οι υπάλληλοι της ΔΕΥΑΕ ενημερώνουν τους οφειλέτες για τις συνέπειες της οφειλής τους. Παράλληλα, προτείνουν στους ενδιαφερόμενους να επισκεφθούν το ταμείο της επιχείρησης, με σκοπό να ρυθμίσουν τις οικονομικές τους εκκρεμότητες. Η επανασύνδεση του νερού συνεπάγεται κόστη που κυμαίνονται από 20 έως 300 ευρώ, ανάλογα με την περίπτωση.
Σημαντική ανταπόκριση παρατηρείται από parte των οφειλετών, καθώς πολλοί από αυτούς έχουν ήδη προσέλθει στο ταμείο της ΔΕΥΑΕ για να αποπληρώσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι αρκετοί έχουν εξοφλήσει το συνολικά οφειλόμενο ποσό, ενώ άλλοι έχουν προχωρήσει σε συμφωνίες διακανονισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες από υπαλλήλους της ΔΕΥΑΕ, οι διαμαρτυρίες και οι απειλές από τους οφειλέτες είναι συχνές, προκαλώντας λεκτικές αντιπαραθέσεις. Ωστόσο, η ψυχραιμία επικρατεί τελικά και οι υπάλληλοι καταφέρνουν να αποφεύγουν δυσάρεστες καταστάσεις, διατηρώντας έναν ήρεμο τόνο στις αλληλεπιδράσεις τους.
Βασικός στόχος της ΔΕΥΑΕ είναι να εξασφαλίσει την υπευθυνότητα των καταναλωτών όσον αφορά τις οφειλές τους, ενισχύοντας την ευαισθητοποίηση για τη σημασία της έγκαιρης καταβολής των λογαριασμών και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης.