www.kozanitv.gr
E8277ea8fa70f98439ca744d53604b77 no watermark
ΚΟΖΑΝΗΚΟΙΝΩΝΙΑΜΑΚΕΔΟΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέες Προκλήσεις για τους Τοπικούς Επιχειρηματίες στον Κλάδο Ένδυσης και Υπόδησης: Πώς να Ανταγωνιστούν με τις Μεγάλες Αλυσίδες

Κοινοποίηση

Η Εξέλιξη του Λιανεμπορίου με τη Χρήση του Διαδικτύου

Η ραγδαία ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου έχει φέρει επανάσταση στον τομέα του λιανεμπορίου, ειδικά για τις μεγάλες αλυσίδες ρούχων και υποδημάτων. Αυτές οι εταιρείες έχουν καταφέρει να εισέλθουν στην περιοχή μας με έναν αόρατο τρόπο, χωρίς να είναι απαραίτητο να έχουν φυσική παρουσία. Μια απλή βόλτα έξω από εταιρείες διανομής προϊόντων (courier) θα αποκαλύψει ότι πολλοί συμπολίτες μας επιλέγουν να αγοράζουν ρούχα και παπούτσια μέσω διαδικτύου.

Συνεπώς, κάθε φορά που ανοίγει μια νέα αλυσίδα στον κλάδο ένδυσης ή υπόδησης στην περιοχή, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα από το kozan.gr με 20.000 προβολές, είναι σημαντικό για τους τοπικούς επιχειρηματίες να μη χάνουν την ψυχραιμία τους. Αντί να επικρατεί ο πανικός, η ανάγκη για σχεδιασμό και αναπροσαρμογή είναι επιτακτική. Η «επιδρομή των μεγάλων» είναι ήδη σε εξέλιξη και το ερώτημα που προκύπτει είναι πώς μπορούν οι τοπικοί επιχειρηματίες να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Πρώτα απ’ όλα, είναι αναγκαίο οι τοπικοί επιχειρηματίες να αναβαθμιστούν ψηφιακά. Πρέπει να επιδιώξουν να επεκταθούν σε άλλες πόλεις μέσω διαδικτυακών καταστημάτων, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας. Υπάρχουν παραδείγματα καταστημάτων σε μικρές πόλεις που πραγματοποιούν τζίρους που θα ζήλευαν ακόμη και μεγάλες αλυσίδες. Ωστόσο, ελλοχεύουν και προκλήσεις, καθώς πολλοί μπορεί να ισχυριστούν ότι δεν διαθέτουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία για να επιτύχουν αυτή την ψηφιακή μετάβαση. Σε αυτό το πλαίσιο, η στήριξη των Εμπορικών Συλλόγων Κοζάνης και Εορδαίας είναι κρίσιμη, καθώς μπορούν να αναπτύξουν πλατφόρμες προβολής και πώλησης προϊόντων.

Παρά τις προηγούμενες αποτυχίες, η σωστή προσέγγιση είναι αυτή που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαίδας/Εορδαίας μέσω της πλατφόρμας panefkolo.gr, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα προβολής και αγοράς προϊόντων από τοπικές επιχειρήσεις. Παρά τις διαφημιστικές προσφορές που έγιναν, η επιτυχία δεν ήρθε όπως αναμενόταν. Είναι σαν να διαθέτεις ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων χωρίς να έχεις καταχωρήσει την τοποθεσία του ψηφιακά.

Η αλλαγή φέρνει προοπτική, και η Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας έχει ήδη ανταποκριθεί. Έχουν εγκριθεί 30.000€ για καμπάνια προώθησης του panefkolo.gr σε ψηφιακά μέσα, όπως το Facebook και η Google. Εφόσον αυτή η καμπάνια «τρέξει» σωστά, πολλοί χρήστες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας θα ανακαλύψουν προϊόντα από το διαδικτυακό αυτό κατάστημα, οδηγώντας σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων των συμμετοχικών επιχειρήσεων. Με τα έσοδα που θα αποκτήσουν, μπορούν να συνεχίσουν τις διαφημιστικές τους επενδύσεις με στόχο τη βιωσιμότητα.

Το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των τοπικών επιχειρήσεων μπορεί να ανοίξει νέες επιχειρηματικές προοπτικές και να προσφέρει εναλλακτικούς δρόμους στην εποχή μας. Η επανασύνδεση του πελάτη με τον επιχειρηματία μέσω προσωπικών προτάσεων και συμβουλών για το στυλ, καθώς και η δυνατότητα δοκιμής ρούχων σε φιλικό περιβάλλον, μπορεί να ενδυναμώσει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χαθεί. Οι επιχειρηματίες οφείλουν να κατανοήσουν ότι το να περιμένουν παθητικά για βοήθεια δεν οδηγεί πουθενά, και η ενεργητική αναζήτηση λύσεων είναι παραπάνω από επιβεβλημένη.

Η Χύτρα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δήμος Κοζάνης: Άλλες 105 στειρώσεις αδέσποτων ζώων, δεσποζόμενων ζώων ευπαθών κοινωνικών ομάδων και ποιμενικών σκύλων, πραγματοποιήθηκαν το τριήμερο 7, 8 και 9 Απριλίου 2025

praktiki 4

Ρωσικό drone επιτίθεται σε πολυκατοικία στο Κίεβο, σύμφωνα με Ουκρανούς αξιωματούχους

user 3

Συνέντευξη Τύπου από το ΔΗΠΕΘΕ για την «Οικογένεια Νώε» 

diktio diktio